domov

SLO

ZALOŽBA   vozicek

Vzgoja in izobraževanje (4/2017)

revija / osnovna šola, srednja šola / splošno / leto izida: 2017 / 64 str.

ISSN 0350-5065 / oznaka artikla: 9101


13,00 €


Tokratna številka je naravoslovno obarvana. Pišemo o učenju in poučevanje matematike s preiskovanjem, celostnem pristopu pri vključevanju vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj, ugotavljamo, kaj je računalniško mišljenje in zakaj ga potrebujemo, …
Opiramo se na rezultate primerjalnih raziskav PISA, TIMSS in TIMSS ADVANCED 2015, v katerih je bil poudarek na merjenju znanja in odnosa do naravoslovja. Slovenski učenci in dijaki so dosegli nadpovprečne rezultate v znanju, pri merjenju odnosno-motivacijskih vidikov pa so rezultati bistveno slabši. Izpostavljamo vpliv pozitivnih in negativnih čustev na učenje ter iz navedenih znanstvenih spoznanj izpeljemo odgovor na vprašanje: Ali so nizki rezultati na področju odnosa do naravoslovja sploh problem, s katerim bi se bilo potrebno ukvarjati, saj naši učenci v znanju dosegajo nadpovprečne rezultate? Kako resen problem je odklonilen odnos do naravoslovja oz. naravoslovnih predmetov v mednarodnih raziskavah ter kakšna je vloga motivacije in čustev v procesu učenja, kaj prispeva k učinkovitemu učenju in motivaciji za učenje, ter pomen dobrega počutja in kakovostnih odnosov pri tem.

Košarica

je prazna

Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on Twitter