domov

SLO

ZALOŽBA   vozicek

Tema 10/2016: #študijska

Konec poletja in začetek jeseni 2016 sta ponovno v duhu formativnega/sprotnega spremljanja/preverjanja napredka otrok v vrtcu, učencev in dijakov v osnovnih in srednjih šolah na #študijska srečanja, ki je najbolj množična oblika usposabljanja učiteljev in vzgojiteljev, ki jih pripravlja ZRSŠ.

Študijska srečanja za srednje šole in dijaške domove so bila že izvedena – potekala so med 22. in 24. 8. 2016. Trenutno potekajo #študijska srečanja za predšolsko vzgojo in osnovno šolo.

V #založba ZRSŠ so izdali priročnik, s katerim želimo podpreti učitelje pri uvajanju elementov formativnega spremljanja v šolsko prakso. Vse šole so dobile po en izvod priročnika brezplačno. Priročnik predstavljamo tudi na #študijska srečanja.

fs_placljiv

Avtorice (Ada Holcar Brunauer, Cvetka Bizjak, Marjeta Borstner, Janja Cotič Pajntar, Vineta Eržen, Mihaela Kerin, Natalija Komljanc, Saša Kregar, Urška Margan, Leonida Novak, Zora Rutar Ilc, Sonja Zajc, Nives Zore) so v njem združile znanstveno-raziskovalna ter osebna spoznanja in spoznanja učiteljev praktikov.

Znano je, da se vse več naprednih šolskih sistemov v Evropi in po svetu v vsakodnevni šolski praksi udejanja načela formativnega/sprotnega spremljanja/preverjanja. Raziskave dokazujejo, da to prispeva k dobri kakovosti učenja, poučevanja in učnih dosežkov vseh učencev.

 

  1. Kaj menite vi?
  2. Kako oz. na kakšen način so #študijska srečanja pripomogla k odločitvi k bolj ozaveščenjem udejanjanju načel formativnega/ sprotnega spremljanja/preverjanja ?

Tvitnite svoje mnenje. Odgovorite na katero od vprašanj, ki bo zastavljeno z računa @zrss_si. Retvitajte dobre predloge svojih kolegov. Lahko tvitate tudi s katerega od študijskih srečanj v živo.

Tvit opremite s #študijska, ker se bo le tako pojavil na tvitni steni in sooblikujte skupno mnenje o letošnji temi študijskih srečanj učiteljev.

Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on Twitter
#študijska
Za prikaz tvitov je potrebno sprejeti piškotke za družabna omrežja.