domov

SLO

ZALOŽBA   vozicek

Tema 9/2015: #računalnik

V slovenski šoli je mnenje o rabi #IKT zelo polarizirano. Eni #IKT zelo radi uporabljajo, drugi ga zavračajo. OECD je sredi septembra objavil mednarodno primerjalno študijo o rabi #IKT v šoli. Novinarji so študijo razumeli kot poraz prevelikih pričakovanj, strokovnjaki pa jo poskušajo osvetliti bolj celostno. Kaj pa vi?

 

Kakšno je vaše mnenje o rabi računalnika pri pouku ali za pouk? Tvitnite kar takoj ali si za uvod preberite tri novice.

  1. Poročilo OECD o dijakih, računalnikih in učenju
  2. Računalniki na šolah niso izpolnili pričakovanj
  3. Computers ‘do not improve’ pupil results, says OECD

 

Razmišljajmo skupaj, sodelovalno iščimo odgovore na vprašanja:

  1. Ali v zadnjem letu #računalnik pri pouku uporabljate več ali manj?

  2. Katera so vaša pričakovanja, ko #računalnik uporabljate pri pouku?

  3. Kaj naredim, da se z #računalnik -om učenci/dijaki sami spopadejo z raziskovalnim vprašanjem in ga rešijo?

 

Vsak tvit opremite z #računalnik, ker se bo le tako pojavil na tvitni steni in ga bomo lahko upoštevali pri pripravi zaključnega mnenja.   

Za tiste, ki se hočete načrtneje lotiti problema, širimo raziskovalno polje raziskovalnice:

Vabimo vas k branju najnovejšega poročila @OECD_EDU, ki je nastalo na podlagi  rezultatov  raziskave PISA 2012, malo starejše knjige O naravi učenja, prav tako iz “založbe” OECD,  in Zavodove revije VIZ, ki v svoji številki št. 2-3/2015 obravnava teme, ki so povezane z uvajanjem in uporabo e-vsebin (e-učbenikov in e-gradiv) v osnovne šole in gimnazije.

Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on Twitter
#Računalnik
Za prikaz tvitov je potrebno sprejeti piškotke za družabna omrežja.