domov

SLO

ZALOŽBA   vozicek

Povzetek #definiranje

S ključnikom #definiranje se je novembra ujelo 8 tvitov, s ključnikom #redefiniranje pa 6. Pričakovali smo, da se bodo razpisali fiziki in prekrižali meče ali vsaj poskusili utemeljiti in prepričati običajne državljane, a ni bilo posebne bere. Bolj so bili odzivni družboslovci, ki so zavidali fizikom, ker je pri njih definiranje enostavno, v družboslovju pa ne.

Geografi so ponudili tudi dilemo: Balkanski polotok ali Balkan. Pri tem pa, naj jim ponagajamo, se niso vprašali, ali je zemljepis sopomenka za geografijo ali ne.

Gimnazija Brežice je raziskovalnici namenila kviz o višini pariške znamenitosti. Ali veste, koliko je stolp visok? Žal v glasovanju ne morete več sodelovati, ker je zaključeno. Ocen ali nagrad pa glasovalcem tudi ne moremo podeliti, ker je tvitno glasovanje anonimno.

Tvitno glasovanje v #raziskovalnici je bilo tudi o nedeljskem delu učiteljev. Ker je glasoval lahko kdor koli, rezultatu podeljujemo status javnega mnenja, ki pravi, da bi morali učitelji bolje načrtovati svoje delo.

Glasovalo se je tudi, razlog je bila Arnesova konferenca, o položaju informatike in računalništva v šolskem programu. Večina odgovorov je bolj kot samostojnemu predmetu naklonjena večji informatizaciji in “računalnizaciji” obstoječih predmetov.

In še zadnje glasovanje: ZRSŠ-jev domislek, naj bo hashtag ključnik, je zmagal na tvitnem natečaju.

V decembru bo #raziskovalnica vprašala še o voščilih in o poimenovanju spletnih tečajev, januarja pa o učbenikih in učnih načrtih.

Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on Twitter