domov

SLO

ZALOŽBA   vozicek

Novosti iz založbe: september 2018

 

Formativno spremljanje pri ZGODOVINI

V priročniku Formativno spremljanje pri zgodovini so opisane različne učne teme z načeli, strategijami in orodji, ki vam bodo v pomoč, da bi formativno spremljanje lahko zaživelo pri pouku zgodovine. V ospredje je postavljen učenec in njegova vloga pri oblikovanju lastne učne poti.

Cena: 11,90 €

Slovenščina v šoli 2/2018
  • Čudežne in čudne besede
  • Dopolnilni pouk slovenščine v Nemčiji: Pomembna oblika povezovanja ter ohranjanja slovenskega jezika in kulture poleg organiziranega društvenega delovanja
  • Tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje: Svet skozi otroške oči; Svet je iluzija, knjiga pa aluzija; Med svetlim dnevom in temno nočjo; Živalska farma v satiri in stripu; Realizem in fantastika
  • Obravnava Mazzinijevega romana Zvezde vabijo in Moderndorferjevega romana Kot v filmu
  • Škrabčeve razglednice kot primer interdisciplinarnega dela v gimnaziji
  • »Mačke ne pridejo v nebesa. Ženske ne morejo pisati Shakespearovih iger.«
Zgodovina v šoli 1/2018

Spodbujanje kritičnega mišljenja pri pouku zgodovine

  • Učenje veščin kritičnega mišljenja – ne le vzgojno-izobraževalna možnost, temveč temeljna pravica vsakega učenca
  • Spodbujanje kritičnega mišljenja pri delu z zgodovinskimi viri
  • Alternativna kultura in gospodarstvo v procesu osamosvajanja – dejavnosti za spodbujanje kritičnega mišljenja
  • Mobiliziranci v nemško vojsko – dejavnosti za spodbujanje kritičnega mišljenja
  • »Peščica zemlje«: izgon ljudi iz Posavja v času 2. svetovne vojne. Zgodovinska delavnica – delo z zgodovinskimi viri v gimnaziji
  • Ekskurzija v srednjeveško Škofjo Loko za učence izbirnih predmetov Odkrivajmo preteklost svojega kraja in Likovno snovanje
Vzgoja in izobraževanje 5/2018
  • V senci: mladi v stiski in osip
  • Zakaj naj bi preprečevali zgodnje opuščanje izobraževanja in usposabljanja in kako lahko to storimo (Projekt CroCooS)
  • Povezava med osipom dijakov in kakovostjo učnega procesa
  • Učiteljeva jeza kot sestavni del njegovega medosebnega delovanja v razredu
  • Prepričanja o inteligentnosti vplivajo na motiviranost in učne dosežke
  • Varno in spodbudno okolje v srednjih šolah
  • Otroški parlamenti o varnem in spodbudnem učnem okolju
  • Šola zmanjšuje osip in povečuje povezanost med dijaki in z učitelji
  • Zmanjšanje osipa na SEŠTG
  • Aktivnosti za zmanjšanje števila dijakov, ki predčasno opustijo šolanje
  • Vloga inkluzivnega pedagoga v bolnišnični šoli
  • Razmisleki o spodbudnem in varnem učnem okolju: Razredna klima kot varovalni dejavnik medvrstniškega nasilja v šoli; Nasilje v razredu – kaj pa varno in spodbudno okolje?; Učenčev pogled na nasilje v slovenskih šolah – rezultati raziskave PISA 2015; Motivacija učencev – posledica varnega in spodbudnega učnega okolja?; Spreminjati sestavine za isti recept ali spremeniti recept?; Pripisovanje in prevzemanje odgovornosti ob motečem vedenju; CILJ? Prosicialen razred
  • Travmapedagogika
  • Kako do spodbudnega in varnega učnega okolja? Odgovori na vprašanja in dileme iz prakse (bistveni poudarki iz priročnika Vključujoča šola)
Šolska knjižnica 1-2/2018

Stroka

  • Biblioterapija v šolski knjižnici s pomočjo Andersenovih pravljic

Stroka in praksa

  • Pogovor o aktualni problematiki: “Starša se ločujeta, kaj pa otrok?”
  • Mednarodni mesec šolskih knjižnic in mednarodna izmenjava knjižnih kazalk
  • V knjižnico po znanje o raziskovalnem delu pri pouku biologije
  • Sprostitev z zgodbami
  • Spodbujanje branja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju na Osnovni šoli Dobrova
  • “Deskanje med knjigami” ali kako s pomočjo pametnih telefonov, tablic in QR-kod usvojiti knjižnični fond
  • Pisna naloga – rezultat medpredmetnega povezovanja
  • V goste vam prihajamo
  • Vloga in pomembnost šolske mediacije na osnovni šoli
  • Petnajst let delovanja knjižnice na Glasbeni šoli Jesenice
  • Kit v šolski knjižnici
  • Učenje lepopisja pri interesni dejavnosti v šolski knjižnici Osnovne šole Prule

Mali in veliki odmev

  • Spremenjena Bibliopedagoška šola 2018
  • Poročilo s strokovnega srečanja Bralna motivacija in raznolikost gradiv
  • Poročilo s seminarja Šolska knjižnica – obdelava gradiva in izgradnja kataloga
  • Uvodni posvet na Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport
  • Prireditev Konski 2017
  • Udeležba na mednarodnem kongresu Izzivi vzgoje v globalni družbi
  • 18. obletnica Rastoče knjige
  • Bralna pismenost in razvoj slovenščine – OBJEM
  • Konferenca šolskih knjižničarjev 2018

S knjižnih polic

  • Mednarodni mesec šolskih knjižnic – publikacija
  • Zapravljeno

 

Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on Twitter