Opis
Prvo številko 31. letnika Zgodovine v šoli začenjamo z nosilnim člankom o kolonizaciji slovenskega prostora in je namenjen pripravi osnovnošolcev na tekmovanje iz znanja zgodovine v šolskem letu 2023/2024. V rubriki Izpostavljamo je objavljen
še članek o položaju slovenskih vdov, sirot in vojnih invalidov v času prve svetovne vojne in prvih letih po njej.
Rubrika Izmenjujemo izkušnje prinaša bogat prikaz sodobnih pristopov in strategij poučevanja in učenja zgodovine; pišemo o pomenu kulture spominjanja za ohranjanje zgodovinskega spomina in motivacije za učenje zgodovine slovenske osamosvojitve, o vlogi zgodovine pri poučevanju domovinske in državljanske kulture in etike, o igri vlog pri učenju različnih zgodovinskih tem, o spoznavanju zgodovine Anglije s pomočjo igranega zgodovinskega filma Elizabeta, o učenju holokavsta s pomočjo izbranih literarnih in dokumentarnih del z zgodovinskim ozadjem ter o učenju aktivnega državljanstva s poudarkom na premagovanju predsodkov, stereotipov in stigem.
V rubriki Pisani svet zgodovine objavljamo članek o začetku modernega obdobja v islamskem svetu.
V rubriki Predstavljamo pa sta objavljeni dve poročili o knjigah, in sicer o razstavi s katalogom o mostovih v Celju in o pedagoških delavnicah v Muzeju pri Peršmanu na avstrijskem Koroškem. Revijo zaključuje poročilo o četrti mednarodni konferenci o vzgoji za ljubezen do domovine in države, ki je bila namenjena kulturni dediščini in primerom dobre prakse spodbujanja domoljubja v šolah.