Opis
Druga številka je nekoliko tematsko obarvana, in sicer se že v rubriki Stroka ukvarja z motivacijo za branje, z učenjem branja in branjem na sploh. V rubriki Stroka in praska pišemo o razvoju branja od vrtca do drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja, pri čemer je treba poudariti, da pri učenju branja ne gre le za usvajanje tehnike branja, temveč tudi za razvijanje razumevanja prebranega, pri čemer izpostavimo pomembno vlogo staršev, vzgojiteljic in učiteljev. Nadaljujemo s primerom medgeneracijskega branja in medsebojnega pripovedovanja med urami KIZ v knjižnici osnovne šole s prilagojenim programom Zavoda za gluhe in naglušne Ljubljana. Poleg opisa pripovedovanja zgodb otroka z avtističnimi motnjami mlajšim otrokom in razvoja njegovih komunikacijskih veščin so nanizane ideje ter priporočeno gradivo, med drugim tudi za razvijanje empatije pri otrocih z avtistično motnjo. Še pogled v srednješolske knjižnice, kjer pišemo o spremljevalcih gibalno oviranih dijakov v vlogi promotorjev branja v knjižnici Gimnazije Moste. V rubriki Mali in veliki odmev je tokrat veliko prispevkov tistih, ki so se udeležili različnih nacionalnih ali mednarodnih izobraževanj, kongresov in konferenc kot slušatelji ali avtorji prispevkov. Rubrika S knjižnih polic tokrat prinaša predstavitev priročnikov, ki so v pomoč tako knjižničarjem in učiteljem kot tudi staršem otrok s posebnimi potrebami.