Opis
Dejavnosti za spodbujanje in podpiranje razvoja otrok na kognitivnem, gibalnem in socialnoemocionalnem področju razvoja so uokvirjene v sedem tematskih sklopov, povezanih s sprehodi ali izleti v naravo. Vsak tematski sklop izhaja iz neposrednega otrokovega opazovanja rastlin, živali, stvari ali dogajanja v naravi in iz te izkušnje izpeljuje najrazličnejše dejavnosti v naravi in doma. Vsebine tematskih sklopov izhajajo iz naravnih okolij, kot so potok, travnik, gozd idr. in se v nekaterih primerih povezujejo z letnimi časi. Velika prednost priročnika je v bogastvu idej za rabo izkušenj bivanja v naravi kot izhodišča za učenje.
Odlika priročnika je v postavljanju otroka, njegovih zmožnosti, želja in interesov v ospredje ter v opogumljanju staršev, da opazujejo svojega otroka, se odzivajo na njegove pobude ter ga spodbujajo v samostojnosti in ustvarjalnosti.