Opis
Druga številka revije Razredni pouk je zelo aktualna, saj se odziva na potrebe v izrednih razmerah, ko smo se v slovenskem javnem šolskem prostoru zaradi epidemije novega koranvirusa prvič srečali z izobraževanjem na daljavo. Predstavljamo izhodišča in izkušnje za hitro vzpostavitev sistema izobraževanja na daljavo mlajših učencev, t. j. učencev razredne stopnje.
V Strokovnih izhodiščih predstavljamo ključne ugotovitve štiriletne spremljave uvajanja tujega jezika v 2. in 3. razredu kot obveznega prvega tujega jezika ter rezultate raziskave proučevanja odnosa med bralno pismenostjo in njenimi sestavinami ter bralno samopodobo učencev 6. razreda.
Ideje iz razreda prinašajo primere iz prakse z različnih področij; kar trije prispevki se naslanjajo na načela formativnega spremljanja – predstavljamo primer učnega sklopa pripoved ob neurejenem nizu slik, izkušnjo pri opismenjevanju v 2. razredu, pripravo podpornega učnega okolja za spodbudo v razvoju čustvenih kompetenc učencev s pomočjo pravljice.
Pišemo še o didaktičnih pripomočkih za razvoj tipnega spomina in sklenemo s primerom dobre prakse medkulturnosti in večjezičnosti v osnovni šoli ob izvedbi kulturnega dne Babilonski stolp.