Opis
V letošnji prvi številki objavljamo razmišljanje o profesionalnem razvoju učiteljev in digitalnem izobraževanju. V tem kontekstu je zanimiv intervju z mag. Špelo Drstvenšek, ki osvetli pomen in vlogo ravnatelja pri vpeljevanju novosti in projektov v šoli. Strokovna izhodišča prinašajo pristop, ki temelji na ideji, da v poučevanje matematike vnesemo kulturne kontekst z življenjskimi problemi. Raziskujemo motivacijske elemente bralne pismenosti in vplive na bralne dosežke. Članki iz prakse prinašajo predstavitev projekta Pešbus in Bicivlak, ki učence spodbujata k trajnostnim načinom prihajanja v šolo; v sklopu projekta SKUM skušamo ugotoviti, koliko in na kakšen način vrtci in šole omogočajo otrokom stik z vrhunskimi umetniškimi izkušnjami; predstavimo metodo biodanze za otroke, s katero učenci spodbujajo čustveni, socialni in gibalni razvoj ter se posvetimo medpredmetnemu povezovanju pri pouku na daljavo