Opis
Priročnik je prvi poskus prikaza celotnega procesa poučevanja, od načrtovanja ciljev in standardov, opremljenih z učnim načrtom, prek sprotnega in končnega preverjanja do ocenjevanja znanja, kot ga zahteva sodobni, komunikacijsko zasnovani pouk slovenščine. Priročnik je zasnovan tridelno: prispevki v prvem sklopu se nanašajo na pouk v osnovni šoli, prispevki v drugem in tretjem govorijo o preverjanju in ocenjevanju v srednjih šolah – ločeno za gimnazijo ter srednje poklicne in strokovne šole.
Avtorice učitelja sistematično vodijo in usmerjajo skozi posamezne korake in mu predstavljajo različne cilje, vsebine in metode sprotnega preverjanja ter končnega ocenjevanja. Ob branju primerov bo učitelj lahko opazoval pot in cilj pouka, hkrati pa z njim primerjal svoj način poučevanja, zamisli lahko sprejema, jih nadgrajuje, prilagaja ciljem in načinu svojega pouka, posebnostim svojih učencev itn.