Opis
S četrtim kažipotom je avtor sklenil serijo priročnikov, ki v skladu s kurikulom in učnimi načrti pomaga približati glasbeno govorico mladim poslušalcem. Avtor razlagalno, didaktično-metodično in glasbenoteoretsko obravnava predpisane in predlagane glasbene primere, zajete v učnem načrtu za glasbeno vzgojo v zadnjem triletju osnovne šole, ter priporoča, kako poslušati in razumeti glasbo s filozofskega, sociološkega, psihološkega, z muzikološkega in glasbenodidaktičnega vidika. Poslušanje glasbe povezuje tudi s filmom, saj je v filmih uporabljenih veliko glasbenih del. Podrobneje predstavi džez in zabavno glasbo kot glasbeni zvrsti, ki sta blizu mladim; učitelju pa v strnjeni obliki ponudi temeljne informacije o teh zvrsteh.
Priročnik je namenjen predvsem učiteljem glasbene vzgoje v tretjem triletju osnovne šole, uporaben pripomoček bo pri pouku glasbenih izbirnih predmetov (glasbena dela, glasbeni projekt), pa tudi učitelji glasbe v srednjih šolah bodo našli v njem kaj uporabnega.