Opis
S svojimi zanimivimi zamislimi je avtor priročnika nakazal različne poti, kako je mogoče otrokom približati glasbene pojme (ritem, zvočne barve, sozvočje, tonske višine in trajanje …). Učiteljice in učitelji lahko s pomočjo tega učnega pripomočka sistematično širijo glasbeno obzorje otrok – od natančnega poslušanja skladb ali njihovih delov prek analize poslušanega pa vse do zahtevnejšega prepoznavanja značajev v glasbenih pravljicah – in premagovati težave pri navajanju otrok na pravilno poslušanje in analiziranje glasbe. Otroci se bodo laže vživljali v glasbo in si bogatili svoj kognitivni in afektivni svet. Naučili se bodo vrednotiti glasbene stvaritve, prepoznati glasbene zvrsti ter znali izražati glasbo besedno, gibno in likovno.
Čeprav je priročnik grajen na izhodiščih učnega načrta za prvo triletje osnovne šole, bo tudi v predšolski vzgoji dobrodošel pripomoček vzgojiteljicam pri njihovem delu.