Geografija v šoli (2/2024)

13,00 

Kategoriji: ,
Oznaka:

Opis

Pred vami je druga številka revije Geografija v šoli, v kateri so zbrani članki na temo naravnih nesreč in podnebnih sprememb, problematike, ki je tema tekmovanja v znanju geografije v šolskem letu 2024/25.
Igor Žiberna in Eva Konečnik Kotnik pišeta o spremembah rabe tal na območjih s poplavno nevarnostjo, Valentina Brečko Grubar in Adrijana Perkon o dolžini rastne dobe kot kazalniku podnebnih sprememb, Ana Vovk pa o naravnih rešitvah za zmanjšanje vplivov poplav. V tem sklopu je še del poročila o suši v Italiji l.2002, ki ga je pripravila italijanska agencija za varstvo okolja, in je preveden v slovenščino tudi za namen tekmovanj s področja geografije.
V rubriki Iz prakse najdete za (bodoče) mentorje zelo uporaben članek o nastajanju raziskovalne naloge na temo ugotavljanja geografskih potencialov za energetsko samooskrbo domačega kraja, naloge, ki je na državnem tekmovanju prejela zlato priznanje in je delo Mateja Roškarja pod mentorstvom Branke Roškar.
V Zanimivostih nekaj o zgodovinskem vidiku širjenja nekaterih slovenskih mest, Pedagoški orehi pa ponujajo nekaj misli o tem, da ni treba nek cilj realizirati samo ob obravnavi določene teme ali problema, ampak se lahko nanj navežemo večkrat ob različnih priložnostih.

Vabljeni k naročilu in branju!

Dodatne podrobnosti

Leto izida

Stopnja izobraževanja

Predmet/-i

,

Vrsta gradiva

ISSN 1318-4717
Število strani 64. str
Format A4