Fizika v šoli (2/2021)

13,00 

Kategoriji: ,

Opis

 

 

 

Tudi v tej številki se pretežno posvečamo pouku na daljavo.

Srednješolski učitelj in učiteljica iz osnovne šole opisujeta svoje izkušnje s poučevanjem na daljavo. Predstavljene so interaktivne križanke kot dobro učno orodje, z navodili za uporabo in nekaj didaktičnimi smernicami.

Preberete lahko, kako je na daljavo potekalo tudi tekmovanje v odpiranju fizikalnih sefov. Celo izredno otežene razmere za pripravo na tekmovanje med epidemijo najbolj zagnanim ne preprečijo, da bi našli način za izdelavo sefa in sodelovanje na tekmovanju.

Predstavljamo tri članke z astronomsko vsebino:

  • GoChile – prvi slovenski teleskop v Čilu;
  • pišemo, kako študentje pri pouku astronomskih predmetov opazujejo s teleskopom na daljavo in
  • kako iz javno dostopnih baz podatkov o vesoljskih telesih sestaviti Hertzsprung-Russllov diagram zvezdnih kopic.

 

Kaj je črni ogljik in kako ga merimo? Lahko o njem spregovorimo z učenci? Ga lahko merijo tudi sami? Predstavljen je zanimiv primer dobre prakse, ki vpeljuje učence v projektno delo in spoznavanje okoljske problematike črnega ogljika z resničnimi podatki iz okolice treh osnovnih šol, ki so jih izmerili učenci sami. Podane so tudi teoretične osnove merjenja črnega ogljika.

V rubriki Upodobitve v fiziki nadaljujemo z razmišljanjem o poučevanju vsebin o silah.

Vabljeni k branju, nabiranju novih idej in soustvarjanju naše revije.

Dodatne informacije

Leto izida

Predmet/-i

,

Stopnja izobraževanja

, ,

Vrsta gradiva

ISSN 1318-6388
Število strani 65 str.
Format A4