Naslov
Vzporedna in zaporedna vezava žarnic
Avtor
Miran Tratnik, Gimnazija Nova Gorica
Kratek opis za učitelje
Vzporedna in zaporedna vezava je tema, ki dijakom ne dela težav. Pričakujemo lahko, da se bodo lotili reševanja delovnih listov s pričakovanjem, da smo jim postavili nezahtevno nalogo. Na začetku so vprašanja tudi zares preprosta. Ko pa naletijo na nenavadno situacijo pri zaporedni vezavi, lahko upamo, da bo iskanje pojasnil, zakaj ena žarnica ne sveti, velik izziv tudi za najboljše. Delovni list se konča z zelo zahtevnimi vprašanji, ki se jih lahko lotijo najboljši.
Cilji
Dijaki/dijakinje:
  • uporabijo Kirchhoffova izreka za napoved in razlago svetenja vzporedno in zaporedno vezanih žarnic;
  • se prepričajo, da se moči porabnikov vedno seštevajo.
Priporočilo za oblike in metode dela Aktivna oblika dela napovej – opazuj – razloži z uporabo delovnih listov. 
Priporočilo za izvedbo Izvedemo po obravnavi vzporedne in zaporedne vezave.
Čas za izvedbo
1 ura
Zahtevnost
več ravni
Vključen eksperiment
da
Priloge
  word icon    Učni list za dijake (.doc)
  pdf icon  Priporočila za učitelje (.pdf)