Naslov 2.4 ENAKOMERNO GIBANJE
Avtor Mirijam Pirc
Kratek opis za učitelje Dijaki analizirajo video posnetke različnih gibanj tako, da narišejo ustrezne grafe in izračunajo strmino. Ob video posnetkih mora biti napisan čas med posameznimi slikami in realna velikost nekega objekta, ki je na sliki, da lahko dijaki določijo merilo.

Učni list za dijake in napotki za učitelja (datoteka *.doc,datoteka *.pdf)
Cilji Dijaki/dijakinje:
- razumejo postopek analize stroboskopskega posnetka;
- natančno odčitavajo vrednosti; urejeno zapisujejo podatke v tabelo;
- razlikujejo koordinato x, premik Dx in opravljeno pot;
- pri računanju uporabijo poenostavljena pravila za upoštevanje merskih napak pri osnovnih računskih operacijah in zapisu rezultata;
- razumejo, kaj na grafu s(t) pri enakomernem gibanju pomeni strmina premice.
Priporočilo za oblike in metode dela Dijaki dobijo delovni list s slikami gibanja avtomobila, lahko pa dijaki sami posnamejo gibanje in prinesejo k pouku že pripravljene slike ter analizirajo gibanje.
Priporočilo za izvedbo Dijaki izvedejo vajo kot zgled pri obravnavi enakomernega gibanja.
Čas za izvedbo 20 min Zahtevnost lahka Vključen eksperiment ne